dinsdag 4 september 2012

3 september 2012 - Goedgemutst naar school met Ben Correct


3 september 2012, een grote dag! 'Terug naar school!'
Een dag die niet alleen voor de kinderen spannend is.
Wij zijn 'goedgemutst' begonnen aan ons nieuwe schooljaar en gaan ons best doen om dat zo te houden! Ben Correct, een vriendje dat bij ons op bezoek kwam, gaat ons hiermee helpen!


Hier nog even een woordje van de kindjes over hun eerste schooldag:


Esad:
Ik vind het leuk dat ik weer naar school kan gaan. Ik ben blij dat ik in het derde leerjaar zit.

Merit:
Ik ben blij dat de school weer begint en dat ik mijn vriendinnen terug kan zien.

Selin:
Joepie, het is weer school en we krijgen nieuwe boeken.
Wauw, wat een mooie klas.
Ik heb veel vriendinnen waarmee ik speel.

Dilara:
Ik vind dit klasje heel leuk en ik zit nu in het derde leerjaar.

Emirhan:
Ik vind het smartboard heel leuk en ik vind de juf leuk en ik vind rekenen ook leuk.
Soms is de juf grappig en ik wil graag met school naar zee gaan.

Lindsey:
Ik vind het schooljaar nu al fijn. Juf Jolien is fijn, deze klas is fijn en leuk.
Vooral verjaren vind ik fijn. Hoekenwerk is zooooo fijn!

Sezgin:
Ik vind het leuk. Ik kan weer goed met mijn vrienden spelen.

Efe:
De eerste dag was heel heel leuk!
Het smartboard is mooi! Ik heb de beste vrienden.

Cedric:
Ik vind de klas superleuk en de juf is ook leuk.
Wat jammer dat we dan weer weg moeten uit de klas.

Mathias:
De school is leuk zonder een deuk.
Dat is goed met een hoed.
De zon is mooi zonder een kooi, dat is mooi met een vlooi.
Wat is dat? Een bad of een kat.

Ceyda:
Mijn eerste schooldag met een nieuwe juf.
Ik heb mijn vrienden gemist.

Valence:
Ik vond het leuk.
Het is een leuke klas.
Het zijn leuke kinderen.

Ömer:
Ik vond de rekenles leuk en we hadden over de vakantie gebabbeld.
We hadden twee keer speeltijd.
We gaan volgende dinsdag zwemmen.

Chiara:
Ik vind het leuk dat de school terug is begonnen en dat ik bij juf Jolien zit.
We hebben vandaag gerekend en hebben ook een beetje taal gedaan.
Ik vond het leuk. Nu zijn we hoekenwerk bezig. Vandaag is een hele leuke dag!
Vooral omdat het de eerste schooldag is en omdat ik in het derde leerjaar zit!

Manon:
Het was een leuke dag. Ik heb me geamuseerd en de juf was heel lief.

Nisa:
Mijn juf is weer juf Jolien en de klas is leuk.
Er zijn boekjes om in te lezen.


En de foto's, die kan je hier bekijken!
(Klik op het woordje foto's.)




Groetjes!!!